Misja Urzędu
Misja Urzędu
Zarządzanie ryzykiem ma na celu zwiększenie prawdopodobieństwa osiągnięcia celu statutowego i ustawowego i obejmuje:
1. Misję Urzędu, którą jest wykonywanie zadań publicznych o charakterze podzielonych na zadania własne i zlecone z zakresu administracji rządowej, czyli szeroko pojęta służba społeczności lokalnej.
2. Zadania - przedmiotem działalności są ustawowo określone zadania w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
3. Cele - w zakresie promocji zatrudnienia łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej Urząd realizuje następujące cele:
- pełne i produktywne zatrudnienie,
- rozwój zasobów ludzkich,
- osiągnięcie wysokiej jakości pracy,
- wzmacnianie integracji oraz solidarności społecznej,
- zwiększenie mobilności na rynku pracy.
Główne cele i zadania Urzędu zostały określone w statucie Urzędu.
4. Ponadto celami Urzędu są:
- stałe podnoszenie jakości świadczonych usług,
- efektywne i celowe wykorzystanie środków,
- dbałość i staranność w gospodarowaniu mieniem,
- przejrzystość i jawność zapewniająca pełny dostęp do informacji,
- dobra reputacja Urzędu oraz pozytywna opinia pracy Urzędu wydawana przez mieszkańców miasta i powiatu.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
- Pierwsza publikacja
- Przemysław Cichowicz 2014-01-15 14:35
- Aktualizacja publikacji
- Przemysław Cichowicz 2014-01-15 14:37
- Wytworzenie publikacji
- Pazdecka Agnieszka 2014-01-15 14:36
- Zatwierdzenie
- Pazdecka Agnieszka 2014-01-15 14:36